A másik érdek politikus......

2012.12.21 09:01

 

Rövid beszélgetés Bana Tiborral, a JOBIK MAGYARORSZÁG MOZGALOM országgyűlési képviselő jelöltjével!

 

 

Beszélgető partnerem Bana Tibor, a JOBBIK MAGYARORSZÁGÉRT MOZGALOM országgyűlési képviselő jelöltje, és egyben a Vas megyei elnöke is.

Üdvözöllek! Adjon az ISTEN !

 

Szebb jövőt!

 

Azt tudom hogy Bana Tibornak hívnak, de szeretnék tudni rólad többet is, mint pl. mi a foglalkozásod, és mi a hivatásod?

 

Körmenden születtem, gyermekorom óta azonban Szentgotthárdon élek, onnan csak az iskolai tanulmányaim végett kerültem el. Szombathelyen a „Nagy Lajos” gimnáziumban érettségiztem, majd 2004-ben felvételt nyertem a budapesti „Corvínus” egyetemre, ahol idén július elsején sikeres államvizsgát tettem. Így szereztem meg kiváló minősítéssel a „politológus-közgazdász” szakos diplomámat. Ezen év szeptemberétől az egyetem politika tudományi doktori iskolájának piérdi hallgatója vagyok. Ennyit a tanulmányaimról. Emellett el szeretném elmondani, hogy már a gimnáziumban kezdtem a politika és a közélet kérdései után érdeklődni, ettől kezdve vallom magam NEMZETI ELKÖTELEZETTSÉGŰ embernek. Így korábban a Miép ifjúsági tagozatában, azóta pedig a JOBBIK színeiben próbálok tenni azért hogy közelebb kerüljünk a SZEBB JÖVŐHÖZ.

 

Honnan az indíttatás? Szerinted mi vezérelt erre a pályára?

 

Mint említettem 16 éves korom óta foglalkozom aktívan a politikával. Az indíttatás első részének én azt nevezném meg, hogy apai ágon, a nagyszüleimtől olyan nevelést kaptam, melynek következtében én magam is hívő református ember lettem. Úgy gondolom hogy egy hívő keresztyén embernek , aki komolyan gondolja az ISTEN hitet,kötelessége tenni azért hogy a környezete és HAZÁJA sorsa előbbre jusson. Ez határozta meg az állt. iskolavégi, ill. a gimnáziumi évek elején eltelt szép időket számomra. A gimnáziumban kezdtem el foglalkozni a történelemmel komolyabban, és láttam olyan égbekiáltó igazságtalanságokat, mint pl. a „Trianoni békeszerződés”, melyek mellett nem mehettem el szó nélkül. Akkoriban még fiatalabb , hevesebb vérmérsékletű emberként gondoltam majd én teszek valamit, ami ezeket a gazságokat megszünteti. Majd én megmutatom! Persze azóta rájöttem hogy nem „eszik olyan forrón a kását”!

 

Mit szólt a család ezen terveidhez?

 

Most már azt mondhatom hogy a családtagjaim többségben, támogatják a terveimet, tetteimet, de azért annak nem örülnek hogy mikor itthon vagyok pár napot, akkor sem jut időm a tartani velük szorosabban a családi kapcsolatokat. Ez nekem sem tetszik, de a tenni akarás nagyon nagy a lelkemben! Főleg most , mióta a kampányidőszak elkezdődött, azóta nincs igazán időm baráti, sőt a családi kötelékek ápolására sem. Azt is el kell mondanom ,hogy a féltés , mint ilyen is felmerült egyik másik rokonomban, főleg a szüleim óvtak a kezdetekben, de egyre inkább elfogadják amit teszek. Talán már a támogatásukat is vélem felfedezni bennük , de ezt azért még így nem mondják ki nyíltan. Alapvetően elfogadták hogy a politikai pályán szeretnék tenni a HAZÁMÉRT , a NEMZETÉRT , és a MAGYAR EMBEREK SORSÁÉRT, nem az én karrierem a fontos, hanem hogy mit tudtam tenni a jó ügy szolgálatában!

 

A konkrét terveidről szeretnék kérdezi? Tehát a megválasztásod esetén mit/ miket szeretnél tenni, hogy SZÉP HAZÁNK MAGYARORSZÁG sorsa jobbra forduljon?

 

Esetleges megválasztásom esetén, arra mindenképpen ígéretet teszek, hogy a parlamentben mindenképpen egy MARKÁNS NEMZETI gondolat képviselője leszek! úgy gondolom, elég volt abból ami az elmúlt húsz évben volt ebben az országban . Sajnos itt e lkell mondanom azt is hogy az Mszp, és a most már szerencsére a süllyesztőbe került Szdsz a felelős mindenért, de a Fidesz sem tett semmit , mint ellenzék, az ország sorsának alakulása végett. Tehát nem tették meg azt amit meg kellett volna tenni! Ezért jó magam is mint JOBBIKOS képviselő azzal a céllal indulok a választásokon, hogy amennyiben bekerülök a parlamentbe, csatlakozva majd a leendő frakció tagokhoz, mindannyian keményen , markánsan, határozottan hangot adjunk a MAGYAR NENZETI érdekek képviseletének érdekében. Rámutassunk azokra a visszásságokra, amik most jellemzőek mindkét politikai oldalon, valamint megoldásokat kínáljunk azokra a kérdésekre , melyeket reggeltől- estig lehetne sorolni, és jelenleg az ország legnagyobb problémáit jelentik. Kezdve a bűnözéstől, és annak különböző formáitól, mint a politikai bűnözés, a cigány bűnözés, majd a korrupció, a népesség fogyás, a mezőgazdasági helyzeten át, az egészségügyi gondokon keresztül, de folytathatnánk még . De a sort hosszasan lehetne folytatni.

 

Mit üzensz a választóidnak, miért szavazzanak Rád?

 

A környezetemben tartandó lakósági fórumokon majd mindenképpen meg fogom osztani a konkrét elképzeléseimet a hallgatósággal és a választókkal, de annyit minden esetre azért elmondanák, hogy hasonlóan a megye többi JOBBIKOS képviselő jelöltjéhez, jómagam is egy határozott, kemény, megalkuvás mentes elvek mentén történő politizálást ígérek, a parlamentbe kerülésem esetén. Úgy vélem hogy sajnos ez a fajta politizálás nem volt jellemző az eddig megválasztott parlamenti képviselők többségére. Egy-kettő talán akadt, de nagyon ritka volt hogy valaki markánsabban fel merte volna emelni a szavát főleg a frakcióban. Még a Fideszben sem!!! Ugyebár a frakció fegyelemmel nem lehet szembeszállni! Mi erőteljes NEMZETI képviseletre készülünk, azoknak a problémáknak a megoldására, amit már az előbb elmondtam. Nyilván a saját körzetem, tágabban Vas megye képviselete fontos lesz számomra. Azt még szeretném hozzátenni hogy a lakossági fórumok keretein belül szeretnék minden településre eljutni, ugyanis én szívesen meghallgatom az embereket, a problémáikat, gondolataikat , mert nem mindenkinek azonosak a gondjaik. Ebből tudunk „építkezni”! Figyelek a kritikákra, javaslatokra, de tartok tőle, hogy ez a többi jelöltre nem lesz jellemző, de egyébként ne legyen igazam, mert annak örülnék ha a többi jelölt is így állna ehhez a munkához. Tehát én úgy gondolom hogy amennyiben tényleg sikerül eredményt elérnem a választók jóvoltából, akkor én valóban komoly , ellenőrizhető , számon kérhető munkát szeretnék végezni, a választóim képviseletében, MAGARORSZÁGÉRT, a NEMZETÉRT és az EMBEREKÉRT. Röviden ennyi lenne erre a kérdésre a válaszom.

 

Most egy olyan kérdést kellene feltennem, ami valószínűleg meg fog lepni, de azért megpróbálkozom, és felteszem. Mi fog történni akkor, ha esetleg nem fogod elnyerni a választok bizalmát? Akkor hogyan tovább?

 

Erre a választ két oldalról közelíteném meg. A fontosabb! Amennyiben nem sikerül bekerülni a parlamentbe képviselőként, én akkor is folytatnám ezt a NEMZETÉPÍTŐ munkát, mert erről az útról semmiképpen nem szeretnék letérni. Hiszen én most nem azért indulok ezen a választáson,hogy feltétlenül bejussak a parlamentbe, hanem mint említettem , ha bejutok akkor ott keményen , következetesen dolgozzak, ha viszont nem , akkor is remélhetőleg, eljutatok most a kampány során olyan gondolatokat az emberekhez, melyek felébresztik őket ebből az évtizedekig tartó, „csipkerózsika álomból”. Azt még el szeretném mondani hogy ha most nem nyerek bizalmat, akkor szívesen vállalnék munkát, akár mint önkormányzati, mint pedig megyei szinten is. Ennyire azért nem szeretnék előre szaladni, mert sokkal fontosabbnak tartom most amit az elején leszögeztem, hogy ha nem sikerül nem fogok a „kardomba dőlni”, folytatom a küzdelmet. Úgy gondolom ez kötelességem, ami belülről is fakad, másrészt pedig kötelez az emberek bizalma is. Abban viszont biztos vagyok ha én nem is , de a JOBBIK viszont bekerül a parlamentbe, méghozzá nagyon jó eredménnyel. Jelentős erőt fogunk ott képviselni, tehát sokkal több lehetőségünk lesz, amit ki is fogunk használni! Abban is szeretnék bízni hogy az Mszp-t is sikerül megelőzni, és ott leszünk második erőként, ahol ténylegesen tudunk tenni a NEMZETÉRT, HAZÁNKÉRT, MAGYARORSZÁGÉRT,a JÖVŐNKÉRT! Tudom hogy országosan is komoly munka folyik, hiszen a többi megyéből is kapjuk a híreket, és tudjuk nem vagyunk egyedül. Nehéz lesz, nagy munka vár még ránk , de ismerve a megye JOBBIKOSAIT, Vas megyében biztos a második helyünk!

 

A válaszaidban nem csalódtam, mert tudva levő hogy mi már régebbről ismerjük egymást, így ismerem ezen gondolataidat. Ehhez kívánok Neked sok sikert, jó egészséget, és Adjon az ISTEN!

 

Szebb jövőt!!!!

 

 

                                                                                                                           Pungor "Phartus" Ferenc