Egy Félrevezethető, De Jó Ember....

2012.12.28 09:42

 

Rövid beszélgetés Gicziy Józseffel a JOBBIK M.M. Országgyülési képviselő jelöltjével!


 

Velem szemben Giczy József a JOBBIK M:M. Jelöltje.

Adjon az ISTEN!

 

Szebb jövőt!

 

A nevedet tudom, de a hivatásod is érdekelne, így szeretném ha mondanál pár szót magadról!

 

Kőszegen élek, vállalkozó vagyok közel húsz éve, könyvkereskedéssel foglalkozom. Először antikváriumot nyitottam Kőszegen, majd idővel ahogy fejlődött a vállalkozás, és az igények alapján, egy nagyobb könyvkereskedést működtettem, ill. működtetek. Az idő múltával Szombathelyen is nyitottam egy „rendhagyó” könyves boltot, az A-Z könyvesboltot, ami abban különbözött a többitől, hogy különböző, a MAGYAR hagyományokat őrző és szemléltető árú cikket, és kiadványt is lehetett itt vásárolni, sőt az egyéb ide vonatkozó megrendeléseket is teljesíteni tudtuk. Általában MAGYAR termékeket és MAGYAR kézművesek portékáját forgalmaztuk. Ez a jelleg egy kicsit az én ízlés világom és a NEMZETI ÖNTUDATOMAT volt hivatott bemutatni. Ennek nagy sikere volt a vásárlóim körében is, de a nehéz gazdasági helyzetre és a még mindig jelenlévő nagy MAGYAR ELLENESSÉGRE való tekintettel be kellett zárni. A törzsvásárlók azóta is keresik, de sajnos megszűnt, ami nekem is „rossz szájízt” hagyott hátra. A könyv kiadással is foglalkozom kb. 10 éve, és elsősorban az értékes kiadványokat helyezem előtérbe, nem pedig a tömegével fellelhető értéktelen kiadványokkal próbálom az olvasót „butítani”.

 

Honnan az indíttatás? Mi eredményezte hogy politikával is foglalkozzál?

 

Igazából nem volt indíttatás, mert én idáig nem szimpatizáltam a politikával. Természetesen mint mindenki SZÉP HAZÁNKBAN, én is beszélgettem róla, de semmiféle tervem, vagy ambicióm nem volt ebben az irányban. Az olvasókkal, a körömben élőkkel beszélgetve kezdtem érezni, hogy talán tudok valamit tenni MAGYARORSZÁGÉRT, a JÖVŐNKÉRT. Tehát én is mint a JBBIKOSOK többsége kényszerpályára kerültem, amit ma már egyáltalán nem bánok.

 

Mit szól a családod, hogy a politikai pályát választottad?

 

A szüleim, mint minden szülő félti a gyermekét az újtól, féltenek. Nem szeretnék természetesen ha valami bajom esne, de mi is történhetne? Félve, de azért támogatnak! A gyermekeim viszont rendkívül büszkék rám! Büszkék az Apára aki felvállalta hogy valamit tegyen a maga egyszerű módján a jövőnkért, a jövőjükért.

 

Milyen konkrét terveid vannak a megválasztásod esetén?

 

Konkrét tervekkel még nem rendelkezem, azokat a kampány során szeretném eldönteni, hogy mit is tudok tenni én Giczy József. Nem szeretnék ígérgetni, mint más pártok politikusai, mert én ténylegesen tenni szeretnék. Általánosságban talán azért annyit mondhatok, hogy elsősorban az értékeink védelmében, termőföldjein, a vizünk megtartásáért, hagyományaink megőrzésében mindenképpen hallatni fogom a hangomat. Ide tartozik még az ORSZÁG pusztulásának megállítása, és utána a fel virágoztatása. Egyszóval egészségünk védelmében természeti értékeink,erdeink, vizünk,hagyományaink őrzése, a bűn és a bűnözés ellen a legkeményebben kívánok fellépni. Ezért biztosan tenni szeretnék és fogok is!

 

Mit üzensz a választóidnak, miért szavazzanak rád?

 

Ha elégedettek a mostani helyzettel, a jelenlegi politikusok munkájával, akkor ne szavazzanak rám, mert én mást szeretnék tenni. Azok akik viszont nem elégedettek, azok igen is adjanak lehetőséget az „új erőnek”, az új tenni akaró embereknek, mert ők szívből akarják a változást, amit ma MAGYARORSZÁGON szinte mindenki akar.

 

Milyen terveid vannak arra az esetre, ha nem támogatnak a választók, nem kapod meg a bizalmukat?

 

Erre a kérdésre nagyon egyszerű a válasz! Teszem a dolgom tovább a MAGYAR NEMZET védelmében , érdekében, mert én és harcostársaim ezen tevékenységet Szívből tesszük, nem pedig a pozícióért és holmi anyagiért, mint a jelen politikusai. Mint említettem volt, minket JOBBIKOSOKAT a kényszer vezérelt erre a pályára, és ezért nem hátrálunk meg, hanem tesszük a dolgunkat, amit a HAZA és TESTVÉREINK elvárnak tőlünk. Ez számomra nem is kérdés!

 

Most csak bólogatok, mert a régi ismeretségünk alapján tudtam hogy ezt a választ kapom, csak az olvasónak is szeretném ezen gondolataidat tolmácsolni.

Így hát nincs más dolgom mint elköszönni.

Köszönöm az interjút, és ADJON AZ ISTEN!

 

SZEBB JÖVŐT!!!!