Egy Tiszta szívü ember! (Öt szintén átverték.)

2013.01.01 10:47

Beszélgetés György Tamással a JOBBIK M.M. 4-es számú választókörzet országgyűlési képviselő jelöltjével!


Adjon az ISTEN!

Adjon szebb jövöt!

A már megszolott kérdésem a következő. A foglalkozásod és a hivatásod érdekel, ezért légyszives mondj magadról valamit.

Magamról röviden annyit, hogy Sárváron lakom itt is születtem 1981 január 27-én. A sárvári Tinódi Sebestyén Gimnázium és Idegenforgalmi, Vendéglátói Szakközépiskolában érettségiztem majd ugyanitt vendéglátói technikusi képesítést szereztem. Jelenleg a vendéglátóiparban dolgozom, szeretem csinálni, mert nagyon sok emberrel, embertípussal lehet ebben a szakmában találkozni, illetve megismerni a problémájukat gondjaikat, hogyan vélekednek bizonyos dolgokról,adott esetben politikáról is. Azonban ha a feladatok elszólítanak, hajlandó vagyok teljes emberként a NEMZETÉRT dolgozni.

Honnan az indíttatásod, hogy a politikával kezdtél foglalkozni?

Honnan az indíttatás? Ez már régi dolog , már az iskolában is szerettem a történelmet főleg a MAGYAR történelmet, de az ott hallottak nem minden esetben elégítették ki kíváncsiságomat és ezért próbáltam más módon bővíteni tudásomat. Könyveket vásároltam, elsődlegesen Trianonnal majd a MAGYAR őstörténettel kapcsolatban, később rész vettem különféle előadásokon . Az ott szerzett információk, csak megerősítettek hitemben. Elfogathatatlan számomra, hogy Trianon a mai napig tabutémának számít, ugyanúgy, mint dicső múltunk és eredetünk. Még mindig a finnugorista maszlagot sulykolják belénk, tanuljunk meg kicsik lenni és mindig vesztesek, hát ebből nem kérek! Meg ugye ott van a határon túli MAGYAR testvéreink helyzete, akikről sokan hajlamosak megfeledkezni és simán lerománozzák vagy szlovákozzák őket nem törődve azzal, hogy ez őnekik a legnagyobb sértés. Arról meg nem tehetnek, hogy MAGYARNAK születtek és MAGYARK ÉNT szeretnének élni őseik földjén, amit valamikor valakik valamilyen okból mesterséges határvonalakkal szétdaraboltak. Ezek a felismerések vezettek oda, hogy 2003-ban tagja lettem a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalomnak, egy olyan szervezetnek, ami a történelmi MAGYARORSZÁG területén szerveződik, és figyelmen kívül hagyja a mostani határokat. Emellett figyelemmel kísértem a JOBBIK munkáját, tevékenységét is minek az idei évben tagja lettem. A pártban a tagtársaim látták az elhivatottságomat és hazaszeretetemet, ezért jelöltek erre a feladatra, amit nagy kihívásnak érzek, és mindent megteszek hogy akik bíznak bennem , ne csalódjanak.

Hogy vélekednek a családod és a barátaid ezen terveidről?

Szeretteim, akiknek fontos vagyok és akik számomra is fontosak, támogatják ez irányú törekvéseimet, mindemellett barátaimtól és ismerőseimtől is nagyon sok biztatást és bátorítást kaptam és kapok folyamatosan. Természetesen van mindenkiben egyfajta természetes féltés is mert tudják, ez a munka nem egyszerű és nagyon sok mocskolódásnak leszek kitéve. Eltántorítani viszont nem is tudnának, mert ezt választottam, így szeretném kivezetni HAZÁMAT a fertő mocsarából!

Mit szeretnél üzenni a választóknak? Miért szavazzanak rád?

Miért szavazzanak ránk, ill. rám? Ez nagyon egyszerű! Mert mi vagyunk a leg Jobbik választás! Mert nem vettünk részt sem a rendszerváltás előtt (többségünk ugye koránál fogva sem) sem az azóta eltelt időszak ország kiárusító, idegen kézbe átjátszó a MAGYAR népet adósságcsapdába taszító és tönkretevő folyamatokban. Olyan alulról szervezkedő párt vagyunk mely fiatalos lendülettel, megalkuvást nem ismerő markáns a NEMZET érdekeit képviselő politizálással kíván az ország és az emberek sorsán fordítani, természetesen a jó irányba! Ezt szem előtt tartva szeretném képviselni választóimat, ha erre felhatalmazást kapok tőlük. A választásokat megelőzően szeretnék eljutni minél több településre a körzetemben és ott megismertetni programunkat a választópolgárokkal, hogy ne legyen kérdés kire húzzák be az X-et. Röviden csak ennyit erről, de aki ismer, az tudja mit gondolok a HAZÁRÓL, MAGYARSÁGRÓL!!!!

Milyen tervekkel szeretnél tenni a NEMZETÉRT, a MAGYAR testvéreinkért?

Terveim teljes mértékben azonosak a JOBBIK programjával, ezért jan. 16.-án mindenki megtudja, mert akkor lesz a hivatalos meghirdetése. Természetesen azonban szeretnék tenni a magam módján is lakókörnyezetem és a régióm érdekében is sok mindent, de azt most kijelenthetem hogy nem megyek el olyan dolgok mellett, melyek folytatnák az ORSZÁG rombolását, kiárusítását, a korrupciót, bűnözést, hagyományaink megcsúfolását és még sorolhatnám, mert van itt sajnos rengeteg megoldásra váró probléma! Ezek megoldása az elsődleges szempont a számomra, amiért mindent megteszek!

Nagy csalódásként éled meg ha nem kapsz bizalmat?

Abban az esetben, ha nem kapnám meg a választók bizalmát, akkor sem szeretnék a feledés homályában elveszni, folytatom eddigi tevékenységemet, helyi szinten, ill. a sárvári JOBBIK szervezetében, esetleg azzal a különbséggel, hogy még több energiát fektetek bele, hogy majd a következő megmérettetésnek nagyobb eséllyel indulhassak neki a megpróbáltatásoknak! Nem keseredek el, mert ha nem választanak meg a szavazók, akkor sem fogok „összetörni”, de tudni fogom, hogy még többet várnak tőlem és akkor annak a szintnek kell megfelelni. Én nem változom, mindig maradok HITHŰ, IGAZ MAGYAR!

Köszönöm a beszélgetést, további sok sikert kívánok a munkádhoz!

Szebb jövőt!


 

                                                                                                                                 Pungor „Phartus” Ferenc